Ana Sayfam Yap | Sık Kullanılanlara Ekle | Mail

Üye Girişi
En Çok Gezilenler
Kırmızı Mercimek Ezmesi Salatası
Bu leziz salatayı özel arkadaş menüsü için hazırlamıştım. Mercimek köftesine benzeyen bu salatayı denediğinizde vazgeçemeyeceğinizi düşünüyorum. Özellikle yoğurtlu sosu ile yaz..
Nişastalı Börek
Bu böreği bayram sabahı kahvaltı için misafirlerime yapmıştım. Sıcacık ikram edebilmek için sabah erkenden kalkıp yapmıştım. İkinci kez yapışımda yine misafirlerime, ama bu sefer...
Kağıt Kebabı
Bir yemek kağıda sarılıp, fırına girince bu kadar mı güzel olur? Bu kadar mı enfes kokar diyorum ve başka..
Bize Ulaşın
Gezi
30. Kitap ve Kültür Fuarı
6.8.2011 - 12:53

30. Kitap ve Kültür Fuarı için Ramazanın beşinci günü öğleye doğru yola koyulduk. Yedi kişilik aile üyesiyle rotamız Beyazıt Meydanındaki kitap fuarına varmaktı. Aksarayda otobüsten indikten sonra fuara doğru laleliden doğru yürümeye başladık.

İstanbul Üniversitesinin hemen önünde kurulan kitap fuarına nihayet vardık. Doğrusu bu seferki fuar ortamını çok merak ediyorum. Zira geçen yıldan itibaren burada kurulmaya başlayan kitap fuarı bakalım Sultanahmet camiisinin avlusunda kurulan kadar ilgi çekicimi. O tadı verebilecek mi? Gidilen gün cuma ve varılan vakit öğle namazı vakti olunca bir süre çevresindeki çimenlik alanda oyalanıyoruz çoluk çocuk. Nihayet kapılar açıldı.

İçerisi gayet ferah görünüyor. Klima sistemi de ayrıca ortama rahatlık katmış. Doğrusu uluslararası fuarlarda ekranlarda gördüğümüz sistemde bir fuar olmuş. Geç kalınmış bir yenilik olsa da, bu haliyle gayet modern olmuş. Her ne kadar Sultanahmetin o alıştığımız nostaljik havası olmasa da bu şekilde hem fuar katılımcıları hem de ziyaretçileri açısından gayet kullanışlı olmuş.

Fuarda tanıdık stantlardan biri Mana Yayınları. Yayın hayatına yeni bir renk, yeni bir soluk. Fuara gideceklere buraya uğramalarını kesinlikle tavsiye ederim.

Mana Yayınlarından önerebileceğimiz güzel eserlerden birkaçı...

Kızının gözüyle babası Mevdudi’yi anlatan bir eser...

Henüz yeni çıkmış bir eser, dumanı üstünde bir kitap. En kısa zamanda okumayı düşündüklerim arasında yer alıyor.

Roman tadında bir siyer okumak isteyenlere önerebileceğim çok güzel bir eser. Muhammed’i okurken çağrı filmini zihin dünyanızda bir kez daha canlandırıp, izlemenin keyfine varacaksınız. Özellikle uzun eserler okumaktan sıkılan genç arkadaşlara tavsiye ederim...

Fuardan sonra soluklanmak için durduğumuz Sultan 2.Bayezıd Camii. Fuarın hemen yanıbaşında yer alıyor.

Sultan 2. Bayezıd Camiinin giriş kapısı...

Sultan 2. Bayezıt Camiinin ana kapıdan görünen avlusu...

Ve büyükler için ayrılması zor olan kitap fuarından çıkıyoruz. Fuarın arka tarafından doğru mısır çarşısının ve kapalıçarşının kapılarından birinin önünden geçerek tramvay yolundan Sultanahmet’e doğru ilerliyoruz. Sultanahmet Meydanındaki gezi fotoğrafları bir dahaki yazıya...

Bu haberi : 2657 kişi okudu.
Arkadaşına Gönder  Yazdır
İsminiz *
Başlık *
Yorumunuz *

harf daha yazabilirsiniz.
Onay Kodu:
Onay Kodu Doğrulama *

Ana Sayfa   |  Dua   |  Medya Köşesi   |  Videolar   |  Firmalar   |  Ziyaretçi Defteri
Herrenk.com:Pratik Bilgi, Sağlık, Yemek Tarifleri, Elişleri, El örgüsü, Eğitim, Ev yapımı ürünler, Çay Saati
© 2010 - www.herrenk.com Tüm Hakları Saklıdır. Sitenizde bağlantı linkleri verilip ve kaynak gösterilerek sitemizden alıntı yapılabilir.